Gyakran ismételt kérdések

Válaszd ki, hogy mely témával kapcsolatban van kérdésed!
Szállítás
1. Mennyibe kerül a kiszállítás?

Express One szállítási díj: 1190 Ft

Foxpost szállítási díj: 790 Ft

2. Mennyi idő a kiszállítás?

A kiszállítás minden esetben kb. 1-3 munkanap a rendelésed leadásától számítva. Arról, hogy hol tart a csomagod e-mailben folyamatosan értesítünk: egy „Úton” státuszú e-mailt küldünk arra címre, amivel regisztráltál, ahogy átadtuk kiszállításra a csomagod. Ahogy ezt megkaptad, normál esetben a rendelésed kb. 1-3 munkanapon belül megérkezik hozzád. 

3. Banki átutalással, bankkártyával, vagy PayPal-al szeretnék fizetni, ilyenkor mennyi idő a kiszállítás?

A kiszállítás minden esetben kb. 1-3 munkanap a rendelésed leadásától számítva. Arról, hogy hol tart a csomagod e-mailben folyamatosan értesítünk: egy „Úton” státuszú e-mailt küldünk arra címre, amivel regisztráltál, ahogy átadtuk kiszállításra a csomagod. Ahogy ezt megkaptad, normál esetben a rendelésed kb. 1-3 munkanapon belül megérkezik hozzád. 

4. Átvételkor szeretnék fizetni, ebben az estben hogyan kapom meg a rendelésem?

Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

5. Mi a futárszolgálatok elérhetősége?

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat telefonszáma: 06-1-999-0-369 

6. Hogyan kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Az Express One és a Foxpost futárszolgálatot is választhatod, ezt minden esetben te választod ki a pénztár oldalon. Általuk kerül kiszállításra a megrendelt termék. 

7. Kiszállították a csomagot, de épp nem voltam ott, mit tegyek?

Ebben az esetben hívd fel azt a futárszolgálatot, akit a fizetéskor választottál, és egyeztess velük, hogyan fogják újból kézbesíteni neked a csomagot. 

Elérhetőségek: 

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

8. Van lehetőség időpontot egyeztetni a futárszolgálattal?

Természetesen lehet. Ha elkészült a megrendelt termék és azt átadtuk kiszállításra, küldünk egy értesítő e-mail-t arra a címre, amivel regisztráltál. Ebben az áll majd, hogy a rendelésed státusza "Úton"-ra változott. Az e-mail kiküldése utáni első munkanapon hívd fel a futárszolgálatot és egyeztesd a számodra megfelelő szállítási időpontot.

ExpressOne Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

9. Mettől meddig hívhatom a futárszolgálatot?

Munkanapokon, 08:00 és 20:00 óra között. 

10. Mi a teendő, ha rossz kiszállítási címet írtam?

A "Megrendelésed feldolgozását megkezdtük" státusz e-mail értesítést követően még van lehetőség a szállítási cím módosítására az ügyfélszolgálatunkon keresztül. Elérhetőségünket megtalálod az "Ügyfélszolgálat" menüpontban. Miután a "Megrendelésed elkészítettük" státusz e-mail értesítést kiküldtük, a terméket már átadtuk a futárszolgálatnak. A "Megrendelésed elkészítettük" státusz értesítést követő első munkanapon hívhatod a futárszolgálatunkat és módosíthatod velük a szállítási adatokat. 

Express One Futárszolgálat: 06-1-877-7400

Foxpost futárszolgálat: 06-1-999-0-369

11. Honnan tudom, hogy érkezik a rendelésem?

Arról, hogy hol tart a csomagod e-mailben folyamatosan értesítünk: egy „Úton” státuszú e-mailt küldünk arra címre, amivel regisztráltál, ahogy átadtuk kiszállításra a csomagod. Ahogy ezt megkaptad, normál esetben a rendelésed kb. 1-3 munkanapon belül megérkezik hozzád. 

12. Ha az átvételkor szeretnék fizetni, hogyan kerül kiszállításra a megrendelt termék?

Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

Megrendelések
1. Szeretném lemondani a rendelésem, ezt bármikor megtehetem?

Ha a megrendelt egyedi termék még nincs legyártva, vagy időben jelezted nekünk telefonon, vagy e-mailben a lemondási szándékot, akkor minden további nélkül "Visszamondott" státuszba helyezzük megrendelésedet.
A megrendelés leadásától számított 24 órán belül lemondható a megrendelés egyedi tervezésű tok esetében akkor is, ha az már legyártás alá került.
Facebookon nem lehet lemondani a rendelést, csak az ügyfélszolgálati telefonon és e-mailben (info@kingcase.hu).
Sajnos, ha nem jelezted nekünk időben és már legyártottuk az egyedi terméket, akkor az elállási jog nem foganatosítható.

Webshop terméket (nem egyedi vagy fényképes terméket) rendeltél? 

Ebben az esetben minden további kötelezettség nélkül lemondhatod a terméked, de csak addig, míg a csomagodat át nem adtuk a kiszállítócégnek. Ha ezután szeretnéd lemondani, arra csak úgy van lehetőséged, ha megtéríted nekünk a szállítás és visszaküldés díját! 

2. Mit tegyek, ha már legyártották egyedi, fényképes termékemet, de nem szeretném átvenni?

Ezeket a termékeket minden esetben a te saját, egyedi elképzeléseid alapján gyártottuk, ezért másnak már nem tudjuk értékesíteni. Ezért az elállási jog az egyedi, fényképes termékek esetében nem érvényesíthető. 

Ez az oka annak, hogy minden esetben szándékos károkozást feltételezünk, ha egy ilyen termék nem kerül kifizetésre. Innentől kezdve 5 munkanapon belül átadjuk az ügyedet a jogi osztályunknak, ahonnan a behajtási osztályhoz kerül át. A behajtási osztály számlázza majd neked az eljárás költségét csekk formájában. (Ez magába foglalja az ügyvédi díjat és a peren kívüli bírósági végzés díját is.) 

A csekk kiküldését követően 15 nap áll rendelkezésre, hogy a vételárat és az egyéb költségeket megtérítsd. Amennyiben ez nem teljesül, az eljárás folytatódik. A károkozás és az egyéb végrehajtással járó költségek az 1994. évi LIII. bírósági végrehajtásról szóló általános eljárási szabályok szerint kerülnek végrehajtásra. Ez magába foglalja akár a bérlevonást, ingóság vagy ingatlan terhelést is. 

3. Mit tegyek, ha nem szeretném átvenni webshopos termékemet?

Ebben az esetben minden további kötelezettség nélkül lemondhatod a terméked, de csak addig, míg a csomagodat feladjuk. Ha ezután szeretnéd lemondani, arra csak úgy van lehetőséged, ha megtéríted nekünk a szállítás és visszaküldés díját! 

4. Hogyan rendelhetek kész telefontok tervet?

Három helyen is találsz telefontok terveket. Válogathatsz az ajándékötletek között, a főoldalon a tokterveknél, valamint a tervező galériáiban is. Egészen biztos, hogy megtalálod majd a neked valót, vagy egy olyan tervet, ami mégis beindítja a fantáziádat, és végül egyedi toktervezésbe kezdesz! 

5. Hogyan választhatok készüléktípust egy kész tervhez?

Ha találtál egy tokot a kész tervek között, kattints az „Ilyet szeretnék!” gombra! Ezután tudod kiválasztani a gyártót, a készülék típust. Ha megvagy, kattints az „Indulhat a tervezés” gombra! Ha ez is rendben van, akkor az „Elkészültem” gombot megnyomva tudod a kosárba tenni a terméket! Ha mégis valamit módosítanál rajta azt a „Módosítás” gomb megnyomásával teheted meg. 

Fizetés
1. Hogyan tudok fizetni?

Fizethetsz azonnal bankkártyával a SimplePay rendszerén keresztül vagy a csomag átvételekor. Ha a csomag átvételekor készpénzzel szeretnél fizetni, akkor az Express One futárszolgálatot kell választanod, egyedül rajtuk keresztül kerül ilyen módon kiszállításra a megrendelt termék. Foxpost esetén bankkártyával tudsz fizetni a csomagautomatánál.

2. Mi a következménye, ha nem utalom el a rendelés összegét?

Nem kezdünk neki a gyártásnak, amíg nem érkezik be hozzánk az összeg, ha a rendeléskor azt jelölted meg, hogy banki átutalással, bankkártyával vagy PayPal-al fizetsz. Ha ez 48 órán belül nem történik meg, akkor munkatársunk felveszi veled a kapcsolatot, hogy segítsen neked egy másik fizetési módot választani vagy megoldani a felmerült problémát. 

3. Mik az utaláshoz szükséges adatok?

Cukicuccok.hu Kft.

2724 Újlengyel, Petőfi Sándor u. 48. 

Bank: UniCredit 

Bankszámlaszám: 

10918001-00000118-77330008

Fontos, hogy a rendelés azonosítódat mindenképp tüntesd fel a közleményben, ezért kérünk, hogy erre különösen figyelj! 

4. A megrendeléshez tartozó ajándékot hol tudom kiválasztani?

Az akár 2490 forint értékű ajándékunkat majd a tervezés fázisának legvégén tudod kiválasztani. Ezt egyedi tok rendelése esetén küldünk neked. Ha később mégis módosítanád az ajándékot, akkor a fizetés előtt, a kosár oldalon ezt még megteheted. 

5. Mekkora összegtől ingyenes a szállítás?

9900 forint feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. 

Nem találom amit keresek
1. Nem elérhető a honlapon a termék, amit szeretnék, mi a teendő?

Ha ilyet tapasztalsz, kérjük, hogy az „Ügyfélszolgálat” menüpont alatt található elérhetőségeink egyikén keress fel bennünket! Munkatársaink tudnak majd segíteni neked, hogy milyen termékek érhetők el a te készülékedre! Az sem probléma, ha épp nincs készleten a kiválasztottad! Ilyenkor továbbítjuk a kérésed beszállítónknak és kb. 2-3 hetes határidővel be tudjuk szerezni neked, amit szeretnél. Amikor megérkezik, mi rögtön fel is vesszük veled a kapcsolatot, ha pedig valamiért ennyi idő alatt sem tudunk segíteni a beszerzésben, akkor kívánság listára tesszük kérésedet, és amint elérhető lesz nálunk, értesítünk róla! 

Termékek
1. Milyen minőségűek a nyomtatott termékek?

Sok tényező befolyásolja, hogy milyen lesz a nyomat színe és minősége. 

Ezek miatt pedig a különböző anyagú tokok (kemény hátlapok, flipes bőrtokok, szilikon tokok) felülete, sűrűsége és színe is sokszor eltérő lehet attól, amit a monitoron láttál. 

Fontos, hogy nagy felbontású, kiváló minőségű képet használj! Ebben az esetben tudjuk a leginkább visszaadni azt a színvilágot a tokon, amit a monitoron látsz! Ennek nagy jelentősége van a tervezés során, ezért célszerű komolyan venni! Ha bizonytalan vagy azzal kapcsolatban, hogy a megfelelő fotóval dolgozol-e, fordulj munkatársainkhoz bizalommal! Ha biztosra akarsz menni, átlátszó vagy fehér színű tokot válassz! A legtöbb esetben ugyanis ezekre a tokokra tudunk dolgozni a legszebben! 

LED UV technológiával és CMYK színekeveréssel dolgozó nyomtatási rendszerrel készítjük a nyomatot. A kép és tok alapszínei különösen meghatározzák a nyomtatott kép világát. Ezért tényleg érdemes több időt szánni rá, hogy a legjobb minőségűt válaszd. 

Bár a termékek védenek a cseppek és a fröccsenő víz ellen, sose tedd ki őket tartós vagy magas páratartalomnak és közvetlen víznyomásnak. Ezen kívül hosszabb ideig (5-10perc) vízbe mártani sem ajánlott! 


A megrendelés elküldésével tudomásul veszed, hogy termékeink használata során, esetlegesen a termékben vagy a mobil készülékben- mobilkészüléken keletkezett beázásból, ütődésből, esésből és egyéb külső, szándékos vagy véletlenszerű sérülésekből eredő károkért semminemű felelősséget nem vállalunk! Ez esetben panasszal vagy jogorvoslattal nem élhetsz!

Ha további kérdéseid lennének, készséggel állunk rendelkezésedre! Keresd munkatársainkat bizalommal elérhetőségeinken! 

2. Mik azok a webshop termékek?

Állandó, nem egyedi tervezésű s nyomtatású termékeinket hívjuk webshop termékeknek. Ezeknek a termékeknek nem kell idő a gyártásához, ezért a legtöbb esetben a megrendelés után azonnal postára is tudjuk adni. Ha nem találsz olyan webshopterméket készlékedre, amilyet szeretnél, kérjük, hogy az „Ügyfélszolgálat” menüpont alatt található elérhetőségeink egyikén keress fel bennünket! Munkatársaink tudnak majd segíteni neked, hogy milyen termékek érhetők el számodra! Az sem probléma, ha épp nincs készleten a kiválasztottad! Ilyenkor továbbítjuk a kérésed beszállítónknak és kb. 2-3 hetes határidővel be tudjuk szerezni neked, amit szeretnél. Amikor megérkezik, mi rögtön fel is vesszük veled a kapcsolatot, ha pedig valamiért ennyi idő alatt sem tudunk segíteni a beszerzésben, akkor kívánság listára tesszük kérésedet, és amint elérhető lesz nálunk, értesítünk róla! 

Tervezés
1. Mi az a transzparens hátterű kép és hogyan kell megtervezni?

A transzparens hátterű képeknek teljesen átlátszó a hátterük. Ezek általában PNG fájlformátumú képek. Vonalgrafika esetén nagyon fontos, hogyha ilyen képpel dolgozol, a vonalak akkor is erősek és vastagok legyenek, hogy a nyomtatott tokon is jól látszódjanak majd.

Fontos tudnivaló!

A nyomtatás során először egy fehér festékréteg kerül a termékekre, majd ezek után nyomtatjuk rá a színeket. Emiatt, abban az esetben, ha a kép nem tölti ki a tok teljes felületét (tehát transzparens hátterünk van), egy 1-2 mm-es fehér körvonal lehet a kép körül. Ez elkerülhető egy egységes (akár a tok alapszínével megegyező) háttérszín megadásával, melyre lehetőség van tervezőnkben a kitöltés funkció használatával. Amennyiben segítségre lenne szükséged a tervezés kapcsán, keress minket a 06-20-9600-800-es telefonszámon, vagy írj nekünk az info@kingcase.hu e-mail címre!

2. Milyen felbontású képpel tervezzem a tokot?

A tervezés során fontos figyelembe benned, hogy mivel különböző anyagú tokokra dolgozunk, nem fogunk tudni egy fotóstúdió által kidolgozott képminőséget előállítani a tokokon! Viszont sokat segíthetsz a szebb kivitelezésben, ha a megfelelő minőségű képet töltöd fel! Minimum HD (720p=1280X720px méretű), vagy HD Ready (720p=1366X768px méretű) minőségű képet használj, ennél is jobb, ha FULL HD (1080p=1920X1080px méretű) fotót töltesz fel a tervezéshez! Egy ilyen kép már majdnem teljesen olyan lesz, ahogyan a tervezéskor a monitorodon látod! 

3. Hogy tudok képméretet beállítani a Google keresőben?

Mielőtt a keresést elindítanád, kattints a kereső sáv alatti „Kereső eszközök” menüpontra, majd a „méret” fülön válaszd a „nagy”! Minél nagyobb képet találsz a tervezéshez, annál jobb lesz tokodon is a kép minősége! 

4. A tervezés során hogyan helyezzem el a képet a tokon?

Ne húzd a kép legfontosabb részeit a tok szélére! A tokok ívei miatt ugyanis ezek a részletek lemaradhatnak róla. Ez érvényes a többi kivágásra is: a kameránál, a hangszóróknál, és a vakunál is érdemes figyelni, hogy ne tervezz olyan részletet ezekre a helyekre, amit mindenképpen szeretnél a tokon látni! Hogy a hibázási lehetőséget elkerüld, legalább 10-15mm-el húzd beljebb a fontosabb részeket az illusztrált tok szélétől! 

Hiába választottál ki jó felbontású képet, az is a minőség romlásához vezet, ha túlságosan lekicsinyíted azt! Ezért figyelj rá, hogy a választott képet közepes vagy nagy méretben tedd a tokra, miközben a fent említett kivágásokkal kapcsolatos dolgokra is ügyelsz! 

5. Hova kerüljön és milyen színű legyen a szöveg tokon?

legalább 10-15mm-el húzd beljebb a kép fontosabb részeit az illusztrált tok szélétől! A szöveg színe térjen el a kép színvilágától, ez garantálja majd, hogy jól látszódjon!

6. A filterek is lehetnek hatással a nyomtatott képre?

Igen, éppen ezért csak saját felelősségre és nagyon óvatosan használd ezeket! Az effektek hatására a kontúrok könnyen elmosódhatnak. Ezért, ha meggondolatlanul használod őket, minőségromlás is bekövetkezhet! 

7. Hogyan használjam a vágás funkciót?

Ennek a funkciónak a segítségével egy sablonba helyezheted a feltöltött képet a tervezés során. Emiatt ne ijedj meg az átlátszó, fehér rétegtől, amit a tervezőben látsz. Ez csak ott jelenik meg, a nyomtatott tokon már nem lesz rajta! A sablont viszont teljesen húzd rá a fotódra, mert annak teljesen le kell fednie a képet! 

8. Hogyan fedi le a feltöltött kép a tokot?

Minden tokot másként fednek le a feltöltött képek, ezért erre nincs egyértelmű válasz. Az ívek és a szegélyek nem a tok fő nyomtatási területei, ezért a nyomtató ide nem tud nyomtatni, a lefedettség így az eltérő tokoknál eltérő lehet. (A fő nyomtatási terület a tok hátlapja, kivéve a flipes bőrtok, ahol a tok előlapja.) 

Azt, hogy a tok szélén is éles legyen a kép, nem tudjuk befolyásolni. Egy hosszú ívű szilikon toknál vagy kemény hátlapnál ezért az itt található felületen a kép elhomályosodik majd. A kemény hátlapnál és a rövid ívű szilikontoknál egyáltalán nem kerül nyomtatás az ottani ívekre, mert itt csak a hátlapot éri el a nyomtató. Ha flipes bőrtokra szeretnél nyomtatni, fontos tudnod, hogy csak a elejére tudjuk ezt megtenni. A belső oldalára, a hátlapjára vagy a mágneses flipfülre nem tudunk nyomtatni! 

9. Nyomtatáskor automatikusan kihúzzák a fotót a kép szélére akkor is, ha a tervezőben nem tettem meg?

Ha a tervezéskor nem tetted meg, akkor a nyomtatáskor sem fogjuk kihúzni. Az általad leadott rendeléstől ugyanis nem térhetünk el! Úgy készítjük el a tokodat, ahogy a tervezéskor nekünk elküldted. Nagyon szívesen segítünk azonban, ha szükséged lenne rá a tervezés során! Keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy írj az info@kingcase.hu e-mail címre és mindent megteszünk, hogy olyan tanácsokkal lássunk el, amikkel megvalósíthatod az általad elképzelt tokot! 

10. A feltöltött képem hátterét le tudjuk szedni a fotóról?

Csak egységes háttérrel rendelkező képek esetén fogunk tudni segíteni neked, ezért, ha ezt szeretnéd, kérjük, hogy keress minket a 06-20-9-600-800-as telefonszámon, vagy írj az info@kingcase.hu e-mail címre! 

Elállási jog, lemondás
Garancia
1. Vállalt jótállási idő

Szerződéses jótállás vállalt határideje minden egyes termékre 12 hónap.

A vállalt jótállási idő 12 hónap, ami a LED UV nyomtatási technológiával készült nyomtatási hibára, az anyaghibára, és az átvételkor észlelt törésre, sérülésre és kopásra, valamint a termék természetes nyúlására vonatkozik. 

2. Mikor érvényesíthető a vállalt jótállás?

Beszállító gyártó hiba esetén, amennyiben problémát észlelsz:

  • a mérettel kapcsolatban,
  • az anyagminőséggel kapcsolatban,
  • illetve törést vagy szakadást észlelsz a kézhezvétel pillanatában.

Nyomtatási hiba esetén abban az esetben, ha:

  • a kép nagymértékben elcsúszott,
  • a nyomtatás felhólyagzásakor,
  • a színek nagymértékben eltérnek.
3. Mikor nem érvényesíthető a vállalt jótállás?

Nem érvényesíthető a vállalt jótállás, ha:

  • a terméket nem rendeltetésszerűen használták,
  • átalakították azt,
  • hibásan vagy szakszerűtlenül kezelték,
  • elemi kár okozta a sérülés,
  • vagy egyéb, nem gyártási hibából következett be.

Ha a termék tartósan magas páratartalomnak vagy közvetlen víznyomásnak volt kitéve és ha egy egyedi fényképes termék hosszabb ideig (legalább 5-10 percig) vízbe volt mártva, a vállalt jótállás akkor sem érvényesíthető!

4. Mit tegyek, ha hibás a termékem és garanciális javítást kérnék?

Ahhoz, hogy az eset kivizsgálásra kerüljön, kérjük, hogy küldj egy képet a hibás termékről az info@kingcase.hu e-mail címre! Ha a vizsgálat során bizonyosságot nyer, hogy a termék tényleg hibás, garanciálisan, díjmentesen küldünk neked egy javított terméket. 

5. Mit tegyek, ha hibás a termékem és szeretném visszakérni az árát?

Ahhoz, hogy az eset kivizsgálásra kerüljön, kérjük, hogy küldj egy képet a hibás termékről az info@kingcase.hu e-mail címre! Ha a vizsgálat során bizonyosságot nyer, hogy a termék tényleg hibás, akkor arra is van lehetőséged, hogy a garanciális javítás helyett visszatérítsük az árát. Ebben az esetben kérjük, hogy küldd el a számlát és vele együtt a hibás terméket (és ha van, az ajándékterméket) levelezési címünkre (2030 Érd, Aradi utca 68.). A termék visszaszállításának előzetes díja téged terhel, de a csomag visszaérkezését követően, a teljes vételárat a szállítási költséggel együtt visszatérítjük.

Gyártás